Translate

sâmbătă, 19 martie 2016

Secom-pe calea medicinei integrative

Secom este o companie romaneasca si probabil ca as fi auzit la un moment dat de ea, de fapt cred ca mi-a trecut pe la ureche numele, dar, dat fiind nenumaratele companii de pe piata, probabil nu mi-ar fi atras atentia daca nu ar fi fost vorba de o campanie de testare a celor de la Buzzstore. Meritul acestor campanii este faptul ca afli noutati si te obliga sa te documentezi, sa iti deschizi ochii mai larg asupra unor probleme.
Asadar, Secom activeaza in domeniul solutiilor pentru medicina integrativa. Suna pompos si ar trebui spus ca medicina integrativa este un mod de a trata bolnavul pe baze specifice, adica personalizat, combinand metodele moderne cu cele complementare. Este o cale noua in medicina, dar foarte cautata, motiv pentru care exista destule clinici in care se aplica astfel de tratamente.


Compania romaneasca de care vorbim importa, promoveaza si comercializeaza suplimente naturale-peste 250 la numar!- pentru tot felul de probleme, unele produse fiind unice in Romania, si fito-dermatocosmetice, toate avand la baza cele mai cunoscute si apreciate ingrediente naturale, de la extracte din plante, ciuperci, colostru pana la glutation si resveratrol. Nu degeaba au trei colibri in sigla, este vorba despre apropierea de natura si ceea ce ne ofera ea mai bun.

Ultima intrata in portofoliul Secom este gama Life-flo si acesta este mobilul campaniei despre care va vorbeam. Surpriza mea a fost sa aflu, cu aceasta ocazie, ca unul dintre magazinele Secom este deschis chiar in Ploiesti, pe celelalte le gasiti in Bucuresti, Iasi, Brasov si Bacau, adresele sunt trecute pe site-ul firmei.
De ce m-am bucurat ca am fost acceptata in campania de testare? Pentru ca Life-flo cuprinde produse dermatocosmetice de ingrijire a pielii, produse care, asa cum stiti, trateaza problemele, nu le cosmetizeaza. Pai, ce putea fi mai binevenit decat o vizita la magazin si discutia cu o domnisoara tare draguta si informata, mai ales ca fiecare client poate beneficia si de consultanta naturopata?


Si iata-ma cu pustiul dupa mine, pe post de "pozar", luand drumul Bulevardului Republicii la ceas de seara, ca atunci fusesem programata. Magazinul Secom din Ploiesti se gaseste vis-a-vis de Megaimage-ul de la Nord (daca vii dinspre centru si cobori in statia Megaimage, traversezi si te duci putin in stanga), intr-o locatie frumos amenajata la parterul blocului de la nr.181, destul de noua din cate am aflat eu. Din afara arata oarecum ca o farmacie, luminos si atractiv, are firma deasupra, asa ca n-aveti cum sa-l ratati. Are program pana la ora 20,00 daca va intereseaza.
Stiti vorba: omul sfinteste locul. Domnisoara care raspunde de magazinul ploiestean are darul de a scoate de la tine, chiar daca e vorba de o fire mai reticenta ca a mea, tot ce se poate, astfel incat sa-ti recomande produse in cunostinta de cauza. E bine sa-ti versi of-ul, astfel incat consultantul sa aleaga ce ti se potriveste. Eu am spus tot, domnisoara mi-a spus si ea cateva chestii pe care nu le banuiam, mdeh, se vede ca e de specialitate, asa ca la final aveam in brate trei produse: un spray cu acid salicilic, o sticluta cu ulei pur de kukui si o cutie de argila pulbere de bentonita.
La acestea s-a adaugat o cutie cu brosuri de prezentare si un bol pentru prepararea mastilor de argila. Acasa, la desfacerea pachetului, am descoperit si o carticica de cativa centimetri, foarte importanta deoarece prezinta cele zece motive pentru care trebuie sa alegi produsele Secom. Iata pozele:

 
Secom este importator unic pentru produsele Life-flo de sorginte americaneasca, din Hawaii mai precis, producatorul fiind Seychelles Organics Inc. Am ales ce am ales pentru ca am un ten extrem de dificil, cu dermatita de contact, usoara acnee, sebum in exces.
Produsele Life-flo nu sunt ieftine, dar vin in cantitati mari si se consuma greu, asa ca merita. Intentionez sa mai scriu un articol despre folosirea argilei si a uleiului de kukui, in acest post vreau doar sa spun ceva despre sprayul cu acid salicilic 2% deoarece a avut efecte spectaculoase dupa numai doua zile de utilizare.
Acidul salicilic este destul de des intalnit in produsele destinate tenului cu gras, cu tendinte acneice. Primul doctor dermatolog care mi-a facut o reteta pentru dermatita seboreica, mi-a prescris si o lotiune cu acid salicilic care se prepara in farmacie. Au trecut douazeci de ani de-atunci si astazi mi-am adus aminte de acea reteta cand am vazut pulverizatorul Life-flo.
Spray-ul Life-flo (topical exfoliating spray) contine in plus argint coloidal, uleiuri vegetale si fitoextracte cu proprietati antimicrobiene, fiind destinat in consecinta tenului acneic, hiper-reactiv, cu probleme specifice. Se aplica de doua ori pe zi, dar daca usuca pielea prea tare se reduce la o singura utilizare. Se poate folosi si local, inclusiv in alte zone decat fata, cum ar fi pieptul sau spatele. Nu merge la copii sub 3 ani, iar acidul salicilic poate da fotosensibilizare.
Spray-ul costa 112 lei in magazin si are 237 ml, dar, fiind o lotiune, prin pulverizare se utilizeaza o cantitate destul de mica, asa ca recipientul va dura destul de mult timp. Ideea este ca, avand eu in aceste zile niste reactii neplacute la nivelul tenului, o senzatie de iritare afurisita dupa o zi de stat pe-afara si inflamatii neasteptate, dar si pete pigmentare mai accentuate, m-am apucat sa folosesc imediat produsul. Dupa curatarea tenului, pulverizam, intindeam lotiunea, asteptam sa intre in piele, apoi aplicam crema obisnuita. In prima dimineata tenul meu se...netezise spectaculos, iar iritatiile se uscasera. La ritualul de dimineata am aplicat local, seara din nou pe toata fata. Rezultatele sunt imediate si te intrebi cum de te-ai chinuit atata timp cand solutia era la indemana.
Veti spune ca este un produs prea scump. Cele cu tenul normal au dreptate, lor nu le foloseste, dar cand te lupti ca mine, de ani intregi, cu cele mai sacaitoare stari, ia sa vezi cum nu ti se mai pare scump. Pentru celelalte doua produse Life-flo voi scrie un alt post, merita o prezentare amanuntita.
Inchei spunand ca ma voi intoarce in magazin pentru ca am ochit niste suplimente cu calciu, magneziu si alte chestii mai deosebite, cu concentratii mari si biodisponibilitate sporita. Plus ca trebuie sa mai sondez prin oferta magazinului.



 

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.