Translate

vineri, 25 martie 2016

Proba 11 in SuperBlog - evenimente cu stil

Da' nu trebuia sa se cam termine Springul acesta? Vad si eu ca s-a lungit, dar mi-am epuizat sfaturile si chiar nu as mai fi avut ce sa scriu daca n-ar fi fost vorba despre sponsorul probei de astazi, Golden Tulip Time, un hotel care ofera si servicii legate de evenimentele speciale.
Hotel, hotel, dar tare dur a fost juriul in editia de toamna. Era sa lesin cand am vazut nota, pana am observat ca pe ceilalti ii articulase si mai rau. Cu alte cuvinte, a mea era chiar satisfacatoare in raport cu a celorlalti.
Ca urmare, mi-e greu sa va spun cam ce isi dorea juriul de la articolele noastre. In orice caz, eu am presupus ca, cerandu-ni-se sa ne imaginam organizarea unei petreceri de nunta/botez/aniversare sau altceva, echipa sponsorului urmarea de fapt sa stoarca niscaiva idei care sa fie introduse in propria lor oferta. Nu cred ca am fost prea departe de adevar.
Va spun asta deoarece si acum cerinta este cam aceeasi, numai ca este vorba despre un eveniment de afaceri. Si cum nu toti ati participat probabil la acest gen de intalniri, va trebui sa va documentati serios despre ce presupune logistica in acest caz, de la cazare pana la amenajarea salii si echipamentele necesare. Bineinteles, punandu-se accent pe ceea ce poate oferi hotelul si pe calitatea locatiilor.
As marsa pe lucruri noi, inedite. Nu scrieti din auzite, acordati timp documentarii, va sfatuiesc sa cautati surse de inspiratie pe site-uri straine.
Banuiesc ca nu mai e nevoie sa va spun ca 350 de cuvinte sunt mult prea putin pentru a zugravi lucruri atat de marete.


6 comentarii:

  1. Să știi că mi-au fost de mare folos sfaturile tale, iar acest lucru s-a văzut în notele mele.
    Am o idee bună pentru această probă, mai tre să mă documentez cu logistica! :)
    Mulțumim! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca stiai tu mai multe despre competitie, dar daca ti-au folosit la ceva observatiile mele ma bucur tare mult.

      Ștergere
  2. Nu ştiu ce să spun! Pe acest domeniu de evenimente corporate se fac adevărate cursuri, cu examene. Deci, uşor nu va fi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare mi-e ciuda ca te-ai oprit cu sfaturile. Am scris pentru MediaDot, il pun maine, dar pentru nunțile alea pompoase tare aveam nevoie sa te citesc. Mi-ai fost indemn și pavăza pana acum, nu am sarit nicio postare cu sfaturile tale. Dar nu mă mir, imi vine sa renunt desi am loc fruntas. Sau poate tocmai de aceea, par din altă lume, scriu, dar eu scriu cu bucuria de a scrie nu cu indarjire, plus că mă voi rostogoli de pe locul acela ca o minge. Era sa gresesc de cateva ori grav, obosesc și te felicit inca o data pentru rezultatul tau din toamna. De fapt, atunci mi s-au infiripat mie ideile, scriam in paralel cu voi, fara sa public. Stiu, sunt defectă, am bifat și sb ul. Interesant loc, oameni creativi, unii tare creativi. Mulțumesc pentru toate articolele tale. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He, he, nu mai erau multe de spus. Regula e simpla: gandeste-te intotdeauna ca sponsorul cauta idei pentru propria activitate, testeaza piata, vrea sa vada ce idei au altii, poate au participat la evenimente cu staif, mai altfel...De aceea spun ca documentarea este mama reusitei, cauta pe site-urile straine, eu mi-am luat ideile de pe cele dedicate organizarii nuntilor, au mare experienta.

      Ștergere
  4. A fost singurul sfat pe care nu am apucat să-l citesc...cu toată nebunia din jurul meu... :-(
    Dar senzația de care zici mi-e al naibii de cunoscută! :-)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.