Translate

joi, 31 martie 2016

Proba 13 in SuperBlog - nunta ideala

Dap, am sarit proba cu SSD-ul, sa spun drept este moartea inspiratiei tema (parca ai face referire la SS-trupele mortii), ce poti sa scrii creativ despre o componenta? E buna si basta!
In schimb, proba urmatoare este mult mai ofertanta ca na, fiecare fata viseaza o nunta ca-n filme, asa cum cere tema propusa de Salon du Mariage Toujours l’Amour.
Am mai avut de-a face cu aceasta locatie in care se organizeaza evenimente speciale, adica nunti cu staif.
Este un juriu...caldut, destul de pragmatic as zice, adica percuteaza si la o poveste bine spusa, dar tine sa vada mai ales ideile originale. Daca va uitati mai bine la lista de facilitati oferite de salon, veti sti si ce alte lucruri puteti sa propuneti.
Eu as proceda cam asa: as lua de exemplu "spatiu verde in fata salonului" din lista, as folosi asta in articol, dar as adauga ceva care sa existe in acest spatiu, o amenajare noua, lanterne ascunse in iarba, sclipici pe iarba sau mai stiu ce. Nu glumesc! Va trebui sa gasiti ceva care sa aduca imbunatatiri facilitatilor deja existente, dar in asa fel incat sa scoateti in evidenta faptul ca baza este deja in oferta salonului. Ba chiar va trebui sa accentuati versatilitatea serviciilor, faptul ca salonul se muleaza pe dorintele clientilor, adaptandu-si oferta la culorile/tematicile dorite, chestie care este strecurata in aceeasi lista.
De altfel, vi se cere nu numai o poveste cu nunta ideala, ci chiar una ca in filme, cu alte cuvinte ceva iesit din comun, eventual si cu niscai aventuri memorabile (cica!). Film sau nu, trebuie sa tineti un echilibru intre intamplari si prezentarea facilitatilor sus-pomenite. Poate aveti in gand un James Bond pe post de mire, dar sa foloseasca drept arma alba protapul in care se poate frige berbecutul de la miezul noptii.
Tema si creativitatea, cate 25 de puncte in barem, asa ca vedeti cum sta treaba cu echilibrul.
Hi, hi, ce-mi place sa bat campii!

4 comentarii:

  1. Da, au punctat asta cu filmul nunții, dacă e de acțiune, thriller sau comedie. Mă îndoiesc că și-ar dori ceva de groază sau horror, desi mai stii? A castigat candva Vienela cu peruci și domnițe la Versailles, deci exact ce spui...lucruri in plus, mulate pe ceea ce au deja. Mulțumesc, aveam nevoie de tine! Devenisem dependenta. Apropo, bun sau rau, cel cu ssd l-am scris in jumătate de ora. Mihai al meu zice ca e dragut, dar pe el nu poti sa pui baza, e teribil de subiectiv. Seara bună și spor in toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu te citesc cu drag...am citit la fiecare proba sfaturile pe care ni le-ai dat și chiar le-am urmat! Și sunt multumita de note pana acum, incluznd si cele 2 contestatii aprobate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, curios, eu l-am făcut pe mirele din poveste un fel de James Bond! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ..păi, asta e de bine, cred. Te citesc luni, cand pun și eu povestea..

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.