Translate

miercuri, 9 martie 2016

Proba 4 in SuperBlog - despre secrete

Da' ce tema si ce intrebare! E ca aia: nu-i asa ca revolutia de la 1848 a avut loc in anul 1848? Tradus ar veni: nu-i asa ca secretul frumusetii la romance este Farmec?
Cu astfel de teme sponsorul Farmec se alinta pur si simplu. Dap, mi-a fost un sponsor drag, am o lunga istorie in spate cu produsele lor si o singura data n-am castigat la ei. In rest, a fost tot o veselie pe mine...
Dar mi-am dat seama, dupa prima editie la care am participat, ca am un atu grozav: faptul ca am trait in vremurile in care Farmec era una dintre putinele firme ce existau pe piata de produse de ingrijire si, in plus, capatase o faima internationala. Asa ca, va inchipuiti cum am procedat. Am tras tare pe traditie, pe experienta si pe povestile personale care erau absolut reale.
Si a tinut de fiecare data. Cand vine vorba de traditie, echipa Farmec este extrem de sensibila. Toata reclama lor este construita in jurul traditiei si a realizarilor Anei Aslan. O alta mandrie este faptul ca s-au adaptat schimbarilor de epoci si au supravietuit economiei de piata, ca si-au diversificat permanent produsele, ca au scos de toate pentru toate problemele. Eu am fost martora la toate astea, le-am "prins" cum s-ar zice si juriul lor a percutat la realismul intamplarilor povestite de mine. Acesta este un avantaj pentru participantii de-o varsta cu mine si cum am vazut ca nu sunt chiar atat de multe femei, imi inchipui ca cei tineri vor trebui sa faca un efort mai mare ca sa convinga.
Sfatul meu este ca, indiferent ce poveste spuneti, sa strecurati ceva despre indelungata traditie a firmei si renumele ei, iar daca aveti amintiri legate de produse (poate erau folosite de mame sau de bunici) nu va dati inapoi sa le evocati.
Va atrag atentia asupra criteriului de jurizare numit "folosirea de expresii inedite". Poate nici nu realizati ce important este. Este vorba despre a gasi cuvinte sau expresii noi care sa caracterizeze produsele. Astfel de idei folosesc foarte mult atunci cand sunt concepute reclamele. Sa spui despre o crema ca este alba nu inseamna nimic, dar sa spui ca este usoara ca o spuma deja iti creeaza o imagine foarte placuta in minte. Farmec vrea sa afle cum relationati voi cu produsele si ce va atrage la ele: aspect, ambalaj, miros, compozitie naturala, culoare etc. Aici ii cam compatimesc pe barbati.
Atentie din nou!Alt criteriu este "unitatea si coerenta textului'. Daca aveti amintiri de exemplu si vreti sa le redati, nu sariti de la una la alta ca broasca pe lac, fara sa le legati cu un fir narativ cursiv. Dat fiindca este vorba mai ales de noi produse din gama Gerovital Plant, documentati-va putin despre evolutia brandului. Au trecut prin cateva plante, acum au ajuns la mac, au un ambalaj dragut, macii sunt iubiti de toata lumea, impresioneaza imaginile cu lanuri cu maci, au multe intrebuintari medicale si alimentare, principii active etc. Gasiti voi idei sa scoateti in evidenta noua gama. Tot cu expresii inedite, evident!
In incheiere, nu uitati sa taguiti contul de FB al Farmec, nu este obligatoriu, dar macar va vor citi pe indelete articolul.

7 comentarii:

  1. Expresii inedite neaoşe sau de pe aiurea?
    Întreb şi eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am castigat de fiecare data la Farmec dar de data asta nu am nicio idee. Am lucrat 5 ani chiar langa fabrica lor (intr-un spatiu inchiriat chiar de la Farmec) si mergeam in magazin in fiecare zi :)
    Am multe amintiri cu Farmec :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Farmec- un brand romanesc care a supravietuit...sper sa nu dispara si asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a ramas in minte, "Farmec 16", era un spray, prin '90.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.