Translate

vineri, 25 martie 2016

Top Fashion de primavara - culori cat cuprinde

Daca n-ar fi inflorit bietii pomi in saptamanile ce au trecut, sacrificandu-se in blandele adieri inselatoare, numai ca sa putem visa noi la zilele inmiresmate ale primaverii, probabil ca am fi stat si astazi cu ochii pe geamurile gri de nori, gata sa verse niscai precipitatii solide peste un peisaj tern si inghetat.
Recunosc ca m-am saturat de cenusiul strazii, iar sila de a reveni la straiele groase si inchise la culoare a pus capac unei stari de spirit si asa in pioneze. Singura speranta au ramas hainele mai vesele ce au impanzit magazinele reale (s-au umplut de tricouri si camasi) si virtuale (cizmele, puloverele si paltoanele dispar incet, in acorduri de reduceri substantiale). Dar pofta de imbracaminte usoara este cu atat mai mare, rareori am lasat sa se scurga o zi fara sa frunzaresc pagini intregi din online.

Visuri, maica, visuri! Oda primaverii se lasa asteptata, cu oscilatii naucitoare din cate spun astia de la meteo.
Dar asta nu inseamna, desi se intampla mereu, ca anotimpul cald trebuie sa ne ia pe nepregatite. Mie imi lipsesc multe, ca oricarei femei care are sifonierul plin, nu degeaba se zice ca primavara este semn de reinnoire pe toate planurile. Pastele nu este departe, iepurasul asteapta cuminte, eu aleg cu sarg...Marturisesc ca sunt o carcotasa, rareori ma inveseleste cu adevarat fotografia unui produs. Dar pentru ca se poarta closurile pana la genunchi in continuare si pentru ca imi place aerul vintage pe care il evoca, in cumintenia faldurilor, pantofilor cu toc si a jabourilor din anii '40, jinduiesc mai nou la fuste clos colorate in care sa ma simt deasupra trendurilor de un sezon.
Ravneam eu, dar nu banuiam ca voi da peste opere de arta, nu numai simple piese de imbracaminte, ci adevarate povesti inflorate, pastelate sau urbane, extrem de expresive. As pastra ceva din eleganta secolului trecut si as condimenta totul cu o pereche de pantofi albastri, nu cu toc, ci cu o talpa comoda, numai buna de stat la serviciu sau de mers la shopping intr-un weekend relaxant.

Sursa: topfashion.com.ro



Dar camasile, ah, camasile de dama, nu cele ce imita croiala minimalista a celor barbatesti, camasile vaporoase si pantalonii subtiri pot fi raspunsul la dorinta noastra de comoditate atunci cand hainele prea stramte, tocurile prea inalte si ciorapii prea fragili ne dau batai de cap.

Iar daca intr-una din aceste seri ce va sa vina, ar trebui sa ies pentru o ocazie speciala, probabil ca nu as renunta nicicum la nuantele luminoase si m-as infasura tot in minunate petale de flori.


Vi se pare ca este mult albastru in gusturile mele? Imi place contrastul intre nuantele de albastru si cele de rosu/roz, probabil pentru ca aceste culori sunt cel mai des intalnite in natura, imi sugereaza buchete opulente si forme exotice, adancimea oceanului si bogatia recifelor de corali, promisiunea unei vacante minunate. A, si daca vreti sa stiti, Institutul Pantone propune pentru anul 2016 doua culori in loc de una: roz cuart si albastru seren, mult mai accesibile si mai iubite de public decat alegerile din alti ani.
Vedeti voi, hainele noastre sunt o chestiune de atitudine, veselia din suflet se va reflecta intotdeauna in alegerile noastre si in modul cum privim timpurile pe care le traversam, fie ele blande sau dimpotriva, aprige si friguroase. Pana la urma, chiar si trecerea aceasta cu nabadai, spre un anotimp la care speram, poate fi utila si plina de inspiratie in alegerile pe care le facem.

Va doresc zile colorate!


5 comentarii:

  1. Foarte faine tinutele alese! Super! :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac camasile masculine si camasile cu funde deopotriva. Fustele midi nu doar ca imi plac insa sunt cele care ma avantajeaza cel mai mult. Prima combinatie e preferata mea. Trebuie sa-mi iau o noua pereche de pantofi cu talpa joasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei sa stii, in prima tinuta chiar te-am vazut pe tine, dezinvolta, probabil ca nu toata lumea s-ar simti confortabil in culori atat de vii.

      Ștergere
  3. Ce haine frumoase!
    Sincer marturisesc ca astept zilele insorite cu mare nerabdare, doar, doar voi putea purta in curand fuste si bluze subtirele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toti ne grabim in directia aceea, pana si viata pare mai putin complicata pe timp de vara!

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.