He, he, bun titlu!
Proba cu nr.14, in afara de faptul ca pe mine ma dispera lungimea acestei editii de Spring, zau asa!, este totusi tare simpatica. Cand este vorba despre amenajari facute manual cu mana mea personala, sunt deschisa la orice idee.
Diego este un specialist in amenajari interioare si sa speram ca si un sponsor dragut (nu este totusi un latino focos, ci o echipa) care stie sa aprecieze un articol bun.
In editia din toamna a existat o proba tot cu proiecte mesterite de participanti, cu alt sponsor, dar si de aceasta data se urmareste acelasi lucru, sa aratati ca te poti avanta in intreprinderi diverse, chiar fara a apela la serviciile specialistilor. De ce? Pentru ca este mai simplu sa faci totul din impuls. Daca azi am chef sa mut mobila, sa cumpar covor, sa redecorez, sa pun abtibilduri pe aragaz si tapet peste faianta ca asa mi-a tunat mie, apoi asta trebuie sa fac instantaneu, fara sa mai pierd timpul cautand un specialist care mai si costa un porcoi de bani. Articolul vostru trebuie sa arate ca un profan in amenajari poate indrazni sa se apuce de lucruri marete doar din placerea de a incerca. Sau, daca profanul este chiar ageamiu in proiecte handmade de amploare, cum ar fi punerea parchetului, in schimb poate fi un bun designer si coordonator.
Diego va cere sa demonstrati ca va puteti indeplini visurile , facand economie la plata mesterilor. Cu alte cuvinte, este simplu sa schimbi fata unei case/camere doar utilizand elementele de baza. Cu ce faceti amenajarea? Pai, na, cu produsele sponsorului de preferinta, nu va ganditi la altceva.
La cerintele tehnice, atentie la "avantaje", adica nu sunt obligatorii dar conteaza, asa ca intr-un fel chiar devin obligatorii. Scrieti cu diacritice, aranjati si aerisiti textul si mentionati neaparat serviciile complementare cum vi se cere.
Si mai mare atentie! Baremul maxim, 25 de puncte, este la respectarea temei si a cerintelor tehnice. Adica cel mai mult conteaza ideile si mesajul de care vorbeam mai sus si mai putin intriga povestii. Diego vrea articole cu tenta de advertorial, o transmite destul de clar deoarece creativitatea are 15 puncte, iar coerenta doar 10.
Spor la amenajari!
Din păcate vor şi multe link-uri, ceea ce dăunează grav la SEO atât nouă cât şi lor!
RăspundețiȘtergere