Translate

marți, 17 martie 2015

Cum mi-am salvat timpul liber



Motto

Vine vara, bine-mi pare

In picioare n-am sandale...


Faptul ca trebuie sa-mi achizitionez ceva incaltari ar putea fi cel mai mare cosmar de shopping al vietii mele. Prin magazinele reale ma impotmolesc in preturi mari si diversitate mica, in magazinele online gasesc de toate dar trebuie sa aloc ore bune cautarilor pe net. Si cum ochii mei dau rateuri in ultimul timp, perspectiva frunzaririi a zeci de site-uri ma cam nelinisteste.
Solutia cea mai la indemana, daca nu ati experimentat-o niciodata vi-o recomand cu incredere, sunt motoarele de cautare, cum este Jingle.ro care “aduna” practic la un loc produsele de pe o multime de magazine online. Principiul de functionare este simplu: intri pe un astfel de site-motor de cautare, alegi categoria care te intereseaza si ti se ofera o lunga lista de produse. Daca alegi unul, esti trimis pe pagina respectiva a magazinului care vinde produsul si unde poti sa-l si comanzi. Atentie! Motorul de cautare nu functioneaza ca un magazin ci ca o scurtatura catre produsul care te intereseaza. Eficient, nu?
In acest fel castigi timp, iti menajezi ochii si nervii, ti se serveste totul pe tava, trebuie doar sa te hotarasti ce alegi.
Un astfel de motor de cautare minune este jingle.ro. Pentru mine este mana cereasca deoarece grupeaza produse din categoriile fashion, dar si carti sau jucarii. Aleluia, are aproape tot ce am cumparat eu vreodata pe net! Si, pentru ca tot vorbeam de sandale, adaug ca puteti gasi si sandale, si pantofi, si cizme, dar si posete asortate. Stiti bine ca, odata ce ai luat incaltamintea, este musai sa o accesorizezi...
Dar sa exemplificam!
Spuneam ca imi trebuie urgent sandale, asa ca dau click pe aceasta categorie. Se deschide o noua pagina in care pot vedea produsele, dar si alte informatii statistice: sandale pe categorii (din piele, pentru adulti, pentru copii), cate produse sunt pentru fiecare brand in parte, magazinele unde au fost gasite sandale. Poti filtra cautarea dupa ceea ce te intereseaza. Exista in dreapta paginii si o paleta de culori dupa care poti face o cautare si bineinteles ca nu putea sa lipseasca bara de cautare dupa intervalul de pret. Paleta de culori este absolut inovatoare, nu vorbim de culorile de baza, vorbim chiar despre nuante ceea ce absolut incantator si util pentru o femeie care vrea sa asorteze ceva foarte specific. Ajutorul merge si mai departe deoarece la fiecare culoare pe care o selectezi, ti se sugereaza altele apropiate pe care le poti asorta.
Fiecare produs afisat are o poza, nume, magazinul de provenienta si pretul din magazin. Daca plimbati cursorul peste poza aceasta se mareste, daca dati click ajungeti in magazin unde puteti comanda.

 


Eu sunt nehotarata, dar voi probabil stiti exact ce vreti, asa ca, in chiar prima pagina a site-ului sau in partea de sus a oricarei pagini aveti o caseta de cautare unde puteti tasta direct produsul si culoarea sau alta caracteristica dorita, de exemplu “sandale albe cu toc inalt”  Si, voila! Sute de modele se astern frumos in fata voastra.  
Sfatul meu este sa fiti atenti atunci cand scrieti criteriile de cautare, sa debifati alte filtre selectate mai inainte, altminteri nu vi se afiseaza strict ceea ce vreti sa gasiti.
Jingle.ro este special in multe privinte. Finnd in limba romana, poti sa scrii singularul unui substantiv, cautarea va releva si pluralul: “pantof” va genera si “pantofi”, dar fara sa faca confuzie intre cuvinte apropiate ca forma si inteles diferit. Mai mult, nu va tine cont nici de faptul ca ai mancat o litera atunci cand ai tastat si isi va da seama ce ai vrut sa scrii.


In concluzie, folositi Jingle.ro cu incredere, va va salva o groaza de timp liber!

7 comentarii:

  1. Interesant acest site de căutare. Chiar ajută. Găsești orice cu putina răbdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa vina vara, ca vad ca temele ti le-ai facut deja! :)
    eu inca mai caut botinele de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti de toate pe Jingle, la capitolul botine stau mai bine dar nu zic nu la unele mai deosebite.

      Ștergere
    2. o sa ma uit la modele azi pe jingle, tocmai voiam sa dau o fuga la Humanic

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.