Translate

sâmbătă, 14 martie 2015

Jurnal de weekend cu tzepe

Singura reusita din saptamana de-abia incheiata a fost faptul ca am supravietuit selectiei naturale date de viroza...virala ce a inceput sa (ne) bantuie. Zic "virala" deoarece nici macar tura de acum doua luni nu a fost atat de agresiva. Practic, in cateva zile, la serviciu s-a imbolnavit cam toata lumea, chiar si cei care o avusesera deja pe cea din iarna. Acum cica este alta tulpina, una care ar trebui sa ne extermine, adaug eu. Pai, cum sa nu crezi in teoriile conspiratiilor de tot felul? Este deja o epidemie, nu mi-am imaginat ca parsivul virus ar putea ataca fulgerator. Miercuri n-avea nimeni nimic, joi dimineata deja vreo patru persoane au plecat acasa ca le era mult prea rau. Cei ramasi tuseau cu totii, pe unii ii durea in gat. Viroza, viroza, dar de ce se ajunge la febra de 39 de grade? Eu stiam ca infectiile bacteriene dau asemenea simptome si atunci incepi sa iei antibiotic. La viroza nu se administreaza antibiotic si totusi unii au luat si asa le-a trecut.

Mie mi se par dubioase aceste epidemii atat de grave, in unele cazuri, cu complicatii, se ajunge la deces. Bine, nici romanul nu prea procedeaza cum trebuie. Dintre colegii mei de serviciu nici unul n-a ajuns la doctorul de familie, a preferat sa se trateze cum a stiut, acasa.
Cum de am supravietuit (pana in prezent) acestei apocalipse virale, nu stiu! In afara de administrarea en-gros a hreanului cu zeama de lamaie nu-mi vine alta explicatie in cap decat faptul ca, de ceva timp, iau din nou calciu cu magneziu si zinc. In ciuda faptului ca zincul este cel mai la indemana pentru intarirea sistemului imunitar, lumea nu vrea sa priceapa si pace!
Apropo de suplimente... Am facut un efort si m-am dus la un control serios la ochi, ca nu mai vad de aproape si am unele dureri de cap. La final, in afara de ochelarii de rigoare, pe reteta doctorita mi-a prescris Nutrof Total si a zis sa iau o capsula pe zi timp de trei luni. Boooon, m-am oprit la farmacie, cu reteta in dinti, sa vad ce reprezinta medicamentul, eu crezand ca este ceva special pentru ochi sau nervul optic sau asa ceva. Am intrat in Catena (incercati totusi sa ocoliti aceste farmacii, sunt foarte scumpe, pot sa-si faca reclama pana le-or iesi ochii din cap) ca era in drum si am intrebat cat costa, ca sa aflu cu stupoare ca 30 de capsule sunt putin peste 50 de lei. Fiindca era multa lume la coada, nu m-am mai intins la vorba si am cerut jumatate, adica doar 15 capsule. Ajunsa acasa am scos iute prospectul sa vad ce puii mei de medicament miraculos mai este si asta! TZEAPA! "Miracolul" era doar la pret, ca asa-zisul medicament este doar o combinatie de suplimente cu calciu, zinc, vitamina C si E, cupru, seleniu, ulei de peste. Bine ca luasem doar jumatate. Aveam in casa cam toate aceste elemente, inclusiv uleiul de peste. Cica zincul contribuie la mentinerea unei vederi normale. Sanchi, la cat zinc am luat la viata mea, nu trebuia sa ajung nicicand la oftalmolog.
Tzeapa a fot si o invitatie venita pe mail, de a testa o crema noua de la Nivea. Eu am crezut ca invitatia vine de pe site-ul oficial al brandului, dar cand am deschis formularul am vazut ca este de pe un site Buzzaar.eu, unul din acelea care organizeaza campanii de testare cu publicul. Se promitea trimiterea unui pachet cu o crema full-size si mai multe mostre, asa ca am completat chestionarul. Pe urma am vazut ca limita de varsta era 45, iar eu nici n-am trecut de 20 (hi, hi). Glumesc. Ideea este ca m-au anuntat politicos pe mail, imediat, ca nu ma incadrez, dar poate raman kituri si atunci primesc unul. Site-ul acesta avea insa inca o campanie si pentru o alta crema, tot de la Nivea, dar acum era anti-rid. La asta era imposibil sa nu ma incadrez, ca doar am trecut de o varsta si am nevoie de anti-aging. Asi! Desi nu mai era precizata o limita de varsta la criterii de selectie, nici acum nu m-am potrivit, probabil trebuia sa am peste 70 de data asta. Cel mai serios site de acest gen a fost trender.ro unde am participat la mai multe campanii, dar din 2013 nu au mai organizat nici una, nu stiu de ce s-au oprit atat de brusc. M-am inscris si pe Buzzstore.ro, dar mi se pare curios ca absolut niciodata nu am primit de la ei newsletter cu noile campanii, desi m-am abonat evident atunci cand am realizat contul. Chiar daca am aflat intamplator de campanii, nu am fost selectata niciodata, nu imi dau seama ce criterii au.
Dar weekendul nu este incheiat, astept cu interes noile tzepe de saptamana viitoare. Sper sa le accept cu mult umor.

 

Un comentariu:

  1. ai avuuut o saptamana, de mai mare dragul! :))) sa fie urmatoarea mai ne-tzepara :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.