Translate

sâmbătă, 14 martie 2015

Participa la BlogEaster si castiga un Allview E2 Jump


Pana pe 5 aprilie este cazul sa va inscrieti in campania BlogEASTER , nu numai pentru premiile individuale care sunt mai mult decat atragatoare, dar si pentru ALLVIEW E2 Jump acordat marelui castigator la final.
Vorbim despre un smartphone 3G Dual Sim, iar eu imi doresc un smartphone. De ce Allview? Pentru ca de la ei am si o tableta, iar eu apreciez sincer produsele lor. Si din patriotism, trebuie sa adaug.


Ei, da, ma vad mai tanara si mai sprintena cu asemenea gadget.

Si protectia este ca sa pot sa-l scap linistita din mana, chestie care mi se mai intampla cu aparatura, deci trebuie sa am produse solide.


Nu sunt sigura cam la ce mi-ar folosi toate caracteristicile de mai sus, dar vor avea grija ai mei sa ma lamureasca, dupa care probabil mi-ar lua si telefonul.

Aha, iata si ceva ce as utiliza intens, cu asta stiu precis ce fac! POZEEEEE...

Una peste alta, va invit sa-mi faceti concurenta in cadrul campaniei BlogEASTER. Daca nu va intereseaza telefonul, alegeti doar acele campanii individuale care va convin, nu este bai. Daca nu aveti cont pe Blogawards, va faceti usor unul, apoi scrieti un articol prin care va anuntati participarea si iata-va gata de start. Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.