Translate

duminică, 6 octombrie 2013

Sticla Eco

Am spus ca voi incerca un produs marca Tupperware si asa s-a intamplat. Sticluta mea Eco sta acum in fata mea, roz ca o bomboana, cu un design simplu si extrem de functional, exact cum imi plac mie lucrurile de uz zilnic. Pentru ca nu-mi plac briz-briz-urile in bucatarie, asta e realitatea.


Tupperware este o companie cu o lunga traditie (de peste 60 de ani) in realizarea recipientelor si a altor ustensile ce usureaza depozitarea, prelucrarea si transportul alimentelor in gospodarie. Este clar ca, in atatia ani, compania si-a diversificat nu numai gama de produse oferite, dar a si revolutionat designul si materialele folosite, fiind premiata de numeroase ori pentru aceste inovatii. Daca luam ca exemplu numai sticla Eco, trebuie sa spun ca aceasta are o suita de calitati care nu se regasesc la o simpla sticla de plastic. Iata-le:
-Sticla are inertie termica si va pastra pentru o perioada mai indelungata temeperatura
-Sticlele pot fi folosite pentru a pastra lichide in frigider, dar si pentru a le lua la picnic, la serviciu sau la scoala.
-Mulțumita formei, se potrivesc perfect pe usa de la frigider.
-Sticlele sunt transparente si puteti vedea continutul si cantitatea acestuia.
-Capacul etans nu lasa ca lichidul sa se scurga
-Urechiusa de pe marginea capacului face ca sticlele sa fie usor de deschis.
-Sticlele sunt foarte stabile pe suprafetele plane.
-Multumita designului, puteti prinde si tine bine sticlele atunci cand turnati.
-Refolosibile si ecologice.
As adauga ca materialul din care este facuta sticla este mult mai tare, mai solid ca un plastic obisnuit, nu poate fi indoit atunci cand il apesi cu putere, motiv pentru care, daca scapi sticla, chiar si plina, ea nu se va deforma si nu va plesni. Are o suprafata lucioasa, se vede ca nu poate fi lesne zgariata. Trebuie sa recunosc ca acel capac se insurubeaza si desurubeaza cu mare usurinta datorita designului, chiar m-am jucat un timp cu el, parca nu-mi venea sa cred ca e de-ajuns un bobarnac peste urechiusa ca sa-l faci sa se roteasca. Sticla este mai compacta ca forma decat sticlele de plastic obisnuite, datorita sectiunii patrate si gatului scurt si larg, dar asta ii si da stabilitate si rezistenta.
Ce ar mai fi de adaugat?

 Daca cineva a inventat metoda de vanzare directa, e clar ca reprezentantii Tupperware au fost aceia... Petrecerile Tupperware sunt deja celebre deoarece sunt organizate de consultantii companiei in ideea de a imbina distractia cu vanzarile. Ce apreciez eu la aceasta strategie? Faptul ca femeile sunt rasplatite intr-un fel sau altul pentru implicarea lor, fie ca sunt consultanti sau doar cumparatori. Toata lumea castiga in acest proces. Astazi, produsele Tupperware sunt tare departe de imaginea din anii '50. Departe in sensul bun. Evolutia lor a fost strans legata de evolutia modului cum traim in general. Si, in fond, in asta consta succesul unui brand, in adaptabilitatea la cerintele vietii moderne.



2 comentarii:

  1. Chiar nu am auzit de Tupperware, doar de la americani putea pleca ideea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intrat si m-am documentat.Cred ca sunt bune,dar eu am totul la prea-plin.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.