Translate

marți, 25 august 2015

Cutiute cu surprize personalizate

Pick N Dazzle ("we pick, you dazzle") a devenit destul de cunoscuta si pe la noi. Este echivalentul cutiutei cu cosmetice surpriza pe care o comanzi fara sa stii ce primesti inauntru.
Numai ca strainii au dus surpriza la alt nivel deoarece au inteles ca oi vrea tu sa fii surprinsa, dar nici sa platesti ceva ce nu ti se potriveste nu merge. Asa ca au inventat un chestionar pe care il completezi si obtii un profil de frumusete. Oamenii iti trimit numai produse care se potrivesc profilului tau ceea ce este mult mai acceptabil daca te uiti cam cat costa "dazzle-ul".
Desi primesti 4 produse full size de la firme cu nume, eventual si mostre cum zice in reclama de pe site, eu nu m-am aventurat ca tot nu-mi convine pretul. Nici macar cel mai mic pret nu mi-a convenit, acela de la cutia "sleek picks", adica 80 de lei/luna timp de 6 luni. Dar voi, daca sunteti mai ahtiati dupa cosmetice si va place sa faceti cumparaturi prin magazinele de profil, puteti sa va aventurati, am citit numai de bine pe blogurile fetelor care au trait experienta.
Acum exista si varianta in limba romana a site-ului, o gasiti aici 

Spuneam ca imi plac produsele de ingrijire, dar nici asa incat sa dau atatia bani in fiecare luna pe ceva ce nu cunosc. Dependenta mea este la bijuterii si chiar ma gandeam ca mi-ar conveni o cutiuta cu surprize din acest sector. Puschea pe limba pentru ca realmente exista, am descoperit site-ul wantable.com  
Cine-a pus carciuma'n drum...
La astia alegi dintre produse de makeup, accesorii, lenjerie intima, fitness si imbracaminte. La fiecare domeniu completezi chestionarul. La imbracaminte functioneaza intr-un anume fel: platesti cum ar fi un avans de 20$, ei iti trimit 5 produse care deduc ei ca ti se potrivesc, tu le probezi acasa, returnezi ce nu iti place si esti taxat numai pentru ce pastrezi. Taxa de 20$ nu este returnabila, se considera ca a fost pentru "styling". Daca pastrezi toate cele 5 produse, ai 25% reducere.
A, dar sa vedeti la accesorii unde sunt in mare parte bijuterii. Aici nu mai platesti taxa de "styling" dar tot poti sa returnezi ce nu-ti convine. Bineinteles, cutiuta are un pret lunar, este de 40$ plus shippingul.
Acum, daca ati inceput sa visati, va dau o veste proasta: nu se livreaza decat in Canada, Australia, Marea Britanie si USA.
Hi, hi!

3 comentarii:

  1. Cutiile acestea surpriza nu ma atrag, vreau sa-mi aleg singura, sa citesc eticheta cand se poate. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand functionau pe la noi, am luat din aceea cu produse organice, nu mai stiu pe ce site era, dar mi-a placut continutul, era rezonabil la pret. Ideea cu bijuteriile m-a atras dar nu exista inca prin zona noastra, iar produsele de machiaj nu-mi spun mare lucru, asa ca nu mi-ar conveni sa dau bani pe asa ceva.

      Ștergere
  2. interesant, mie imi plac surprizele!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.