Translate

joi, 13 august 2015

Sursa de inspiratie: lenjeriile de pat

Asta este ca la Radio Erevan: pot fi lenjeriile de pat o sursa de inspiratie pentru artisti? Nu ca as fi vreun artist, dar in ceea ce fac in mod sigur ma pot inspira din multe locuri si multe imagini, v-am aratat in acest articol.
Este clar ca am o dragoste profunda pentru modelele cu flori pe care nu prididesc sa le aplic pe obiectele pe care le decorez, orice as gandi sfarsesc prin alege florile. Si odata intrata pe site-ul celor de la lenjeriipat-outlet.ro am gasit nu numai lucruri utile pentru casa, dar si design-uri florale minunate, gandite de altii pentru a face din experienta somnului una memorabila.
Asemanarea cu unele dintre obiectele mele este evidenta, asa ca nu ma pot abtine sa vi le arat:








Da, v-am zis eu ca sunt modesta! Eu m-am legat de modelele florale, dar pe site este o oferta extrem de diversa, fiti siguri ca veti gasi ceva, indiferent ce preferati: printuri geometrice, animale exotice, modele stilizate, game de culori pastelate, vii sau sobre.

Anul acesta, magazinul lenjeriipat-outlet.ro are si un concurs, un Summer Black Week cu promotia 1+1 gratis in perioada 13.08-20.08.2015, dar si cu un premiu de vis, o excursie de trei nopti la Paris!

V-ati prins, impuscati mai multi iepuri dintr-o singura comanda: va reinnoiti lenjeria de pat cu una (de fapt doua!) pe gustul vostru, achizitionati calitate la un pret mic si aveti sansa sa va petreceti un sejur romantic in cea mai celebra capitala a lumii.
Daca v-ati hotarat sa faceti pasul virtual si sa treceti pragul magazinului, veti vedea ca si materialele utilizate la realizarea lenjeriilor sunt variate, poate fi bumbac satinat, policoton, jaquard, jerse, imprimeurile pot fi 3D sau 5D, toate intrand in promotia 1+1 gratis. Cititi cu atentie datele despre produse, se refera si la dimensiuni, la continutul seturilor sau la modul de intretinere a acestora.
In afara de lenjerii, magazinul ofera si alte categorii de produse pentru casa sau pentru ingrijire personala, confectii, outlet de provenienta din Italia si Spania, produse HORECA, chiar si obiecte si accesorii pentru bebelusi.

Pe mine m-au atras si cuverturile de stofa fabricate la Pucioasa, stofa este adusa din Siria, dar si lenjeriile jaquard elegante sau cele cu dantela, romantice. Mi se par un cadou grozav in cazul in care trebuie sa cumperi ceva neutru, pentru casa, sau pentru persoane de care nu esti atat de apropiat. Sau pentru nasi...daca te duci la nasi cu o astfel de lenjerie, in mod sigur le faci un favor.
Transportul este gratuit la comenzi mai mari de 199 lei si am apreciat faptul ca, daca doresti sa desfaci coletul la livrare, serviciul te costa doar 3 lei/colet in cazul in care este utilizat Fan Courier.
Remarcabil este de asemenea faptul ca durata de timp pana se onoreaza comanda este mica deoarece magazinul nu depinde in totala masura de alti furnizori, ci are stocurile proprii de produse. Anuntarea stocurilor pe site este actualizata iar daca este vorba despre un furnizor, informatia apare in dreptul produsului.
Ar trebui sa precizez in incheiere ca lenjeriipat-outlet.ro este primul magazin de outlet pentru lenjerii deschis in Romania si ca firma detinatoare, Alegria Online Shops detine un serviciu CTC propriu care verifica produsele inainte de a fi puse in vanzare.

5 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase lenjeriile de pe acest site, sunt si calitative totodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nici nu stii ce model sa alegi, iti vine sa te lafai in toate.

      Ștergere
  2. Stii ca mi.a fost mereu frica sa cumpar genul asta de lenjerii?nu stiu cum mai arata dupa primul spalat!....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am eu una asemanatoare, se comporta foarte bine, nu intra la apa, nu se scamoseaza.

      Ștergere
    2. multumesc ca mi-ai zis! exact asta voiam sa stiu! :)

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.