Translate

joi, 20 aprilie 2017

Boho chic cu haine din in

Inul, ca fibra textila, s-a purtat si pe vremea adolescentei mele. Imi placeau imprimeurile, dar nu-mi placea faptul ca se sifona la cea mai mica miscare. Te asezai, aveai fusta punga. Iar in acea epoca, sa ai hainele sifonate nu era o optiune viabila daca nu voiai sa te sinucizi din punct de vedere social. Purtai un pantalon de in cateva ore si seara trebuia sa il bagi la calcat. Nu era deloc comod!
Dar inul este o fibra naturala, sanatoasa si binefacatoare in zilele calduroase. Este racoros, dar daca transpiri si porti o haina fara imprimeu e jale. Materialul se pateaza infiorator.
Una peste alta, desi imi placea, nu purtam in. Prea imi dadea de furca si ma deruta.

A trebuit sa treaca niste ani, cam multi, ca sa imi schimb parerea despre in. Asta deoarece, in prezent, acest material intra in compozitia unor tinute care ma incanta foarte tare si anume cele apartinand stilurilor bohem, boho chic, hippie, retro. Nu numai ca se potriveste perfect acestor trenduri dar se si poarta sifonat, in croieli lalai, destinate si anotimpurilor mai reci, in combinatie cu bumbac, jerseuri, voaluri. In aceste conditii, cine se mai gandeste la cute? Si-asa obsesia rufelor perfect calcate m-a urmarit toata viata, bine ca s-a inventat stilul "cu capul in nori", sugerand o detasare de regulile mai severe ale societatii.
Sa spun drept, cel putin la mine in oras nu gasesti haine ca in exemplele de mai jos, altminteri as fi virat rapid spre schimbarea garderobei. E drept ca iti trebuie oarecare tupeu sa adopti astfel de tinute, dar, daca simti ca te reprezinta, nu ar fi prea greu. Si oricum te scot din cenusiul strazii, din banalitatea cotidiana.
Sursa: pionik.com

Sursa: ovate.ca      
Sursa: fotki.yandex.ru
Sursa: ostebro.se
Sursa: livemaster.ru
Sursa: inspirationsdeco.blogspot.com
Sursa: indulgy.com

4 comentarii:

  1. Mie imi place inul. E foarte comod si racoritor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu aveam mania si am inca,a hainelor bine calcate.Imi plac tinutele tale,dar de batrane nu mici si grase nu sunt?Azi am aranjat niste haine si ma sperii cate sunt,dar m-am plictisit de ele.Asa ca vreau altele.Tu nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De vreun an incoace eu simt foarte tare nevoia sa schimb ceva in stilul meu de a ma imbraca, nu m-am hotarat cum si nici nu gasesc haine care sa ma reprezinte. Modelele de mai sus chiar se potrivesc unor persoane mai plinute, de-aceea imi plac atat de tare. Pe la noi cred nu sunt din pacate.

      Ștergere
  3. Si eu ador inul, dar am renuntat la el pentru ca se boteste foarte urat. Aveam cateva camasute de vara, pantaloni... le-am dat! (Aveam un pantalon evazat din in bleumarin, foarte sic, se purtau la dunga si jos indoiti. Cand ii calcam si-i puneam pe mine aratau genial, dupa ce ma asezam pe ceva, se transformau in doua burlane, cu forme la genunchi...pacat!) Dar este cel mai fain si racoros materiale!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.