Translate

marți, 11 aprilie 2017

Dove - un altfel de sapun

E greu sa ocolesti produsele Dove, iar eu, ca ploiesteanca, ar fi chiar culmea sa nu le cunosc, doar fabrica firmei producatoare Unilever este la mine in oras. Asa ca, intr-un fel sau altul, in diferite momente ale vietii, cu diverse ocazii, am primit si am daruit Dove. Mergi la sigur cu aceasta marca deoarece n-o fi ea chiar de lux, dar este extrem de populara din cauza formulei cu "1/4 crema hidratanta", ati auzit expresia prin desele reclame din mass-media. In paranteza fie zis, mie imi suna in cap ca un refren bine-cunoscut...o patrime crema hidratanta...
Patrimea de crema hidratanta se gaseste acum si in sapunurile lichide ale marcii, pe care eu am ocazia sa le incerc gratie campaniei Buzzstore, #buzzdove, in cadrul careia am primit un set din gama Dove Original.

M-am bucurat ca mi-a venit coletul la serviciu deoarece am lasat acolo doua dintre sticlele de sapun, cele cu unt de shea&vanilie, le folosim cu mare bucurie, la comun. Cu alte cuvinte ne rasfatam putin. Apa este dura, de spalat ne spalam de nu stiu cate ori pe zi la chiuveta din birou sau la toaleta, ca doar punem mana pe suprafete cu praf, pe clante frecate de sute de degete, pe hartii ingalbenite, iar igiena trebuie respectata. Cu sapunul lichid Dove nu mai am grija pielii care se usuca prea repede. Plus ca mainile miros frumos mai bine de o ora dupa utilizarea sapunului, ceea ce este tare placut. Ba, chiar simti cum adie un parfum usor in jur si nu realizezi de unde se trage...

Daca nu stiati, Dove Original poate fi folosit si pentru ten, si pe post de gel de dus. In toate cazurile se simte textura cremoasa, face o spuma bogata, la finalul clatirii tot ai senzatia ca a ramas pe piele, dar e doar crema care asigura efectul de catifelare. De altfel are agenti de curatare foarte delicati si hidrateaza eficient.



Sticla de sapun are un sistem cu pompita foarte comod, dar eu m-am bucurat si de rezerva. Folosesc de multe ori rezerve, o data pentru ca n-are sens sa arunc recipientul original daca pompita nu se strica, a doua oara pentru ca rezerva e substantial mai ieftina si are un dop cu filet care permite golirea ambalajului fara pierderi. Rezerva are 500 ml si puteti reumple flaconul de sapun de doua ori, economisind plastic (in proportie de 80%, cum scrie pe ambalaj!) si mandrindu-va ca actionati in mod ecologic.

Pentru efecte optime, nu uitati ca pielea nu se curata cu apa prea fierbinte sau prea rece.
Am spus intotdeauna ca sapunul lichid este mult mai igienic, mainile nu vin in contact cu tot produsul, poate fi folosit fara grija de toata familia. La sapunurile solide, contrar parerii generale, pe suprafata pot ramane urme de mizerie si microorganisme. Din acest motiv, pentru copil eu folosesc numai sapunul lichid.
Din aceasta gama Dove mai fac parte variantele cu unt de shea&vanilie, castravete&ceai verde si fine silk, toate gasindu-se si in ambalaj-rezerva.

7 comentarii:

  1. Dove nu se dezminte, numai produse bune, imi plac tare mult si sapunurile lor cu castravete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pe mine ma atrage in general castravetele ca ingredient in produse, nu stiu de ce imi imaginez mirosul verde, proaspat si apa care sugereaza hidratare intensa.

      Ștergere
  2. Preferatul meu... Cam unicul de pe piaţă care nu usucă pielea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da este adevarat .Noi in familie folosim doar Dove de la o vreme ,chiar daca am vrea sa incercam si altceva ajungem sa cumparam tot Dove ,mai mult decat atat ,bunicii sunte dependenti pentru ca ,zic ei vindeca orice cicatrice si le lasa pielea mai fina .

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau să par cârcotaş, dar personal nu am sesizat diferenţe notabile faţă de alte săpunuri de calitate. Dar nu e rău! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit tot soiul de sapunuri lichide, dar textura cremoasa, cu adevarat cremoasa e specifica Dove. Ia incearca-l pe-asta, sa vezi!

      Ștergere
  5. Ca o veche consumatoare de produse Dove, subscriu la tot ceea ce ai spus. Într-adevăr, este unica gamă care are parfum persistent și deosebit de plăcut.

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.