Translate

sâmbătă, 13 iunie 2015

Ineptiile zilei

Saptamana trecuta, intr-o pauza bine-venita de la alergatura cotidiana, mi s-a nazarit sa verific anunturile de joburi pentru "content writer". Cei care sunteti bloggeri si v-a batut gandul vreodata sa scrieti si pentru alte site-uri, stiti despre ce vorbesc.
Nu e nici un capat de tara daca iti vinzi putin pasiunea pentru scris. Eu n-am incercat pana acum sa caut un job de acest fel, dar, cum spuneam, am descoperit ca mi-ar placea.
"Imposibil sa nu existe ceva pe site-urile cu oferte de slujbe", mi-am zis eu cu multa speranta in gand.
Bineinteles ca exista! Am descoperit cu bucurie ca sunt destule, asa ca am purces sa deschid anunturile, ca sa citesc conditiile. Deh, imi imaginam cine stie ce sfaraiala. Cam la al zecelea anunt a trebuit sa recunosc fata de mine insami ca nu mi-am inchipuit cat de prost clasata este aceasta ocupatie, financiar vorbind. Nu cred ca am gasit pe cineva care sa ofere mai mult de 3-4 lei pentru un articol. Ba, cineva dadea 0,5 $ (!!!), altcineva, pentru sumulita asta, voia redactarea intr-o engleza perfecta, altul cerea pana la 10 articole pe zi, cineva si mai onest uitase cu desavarsire sa mai treaca suma oferita, iar intr-un final apoteotic, un site de stiri te invita sa trimiti articolul GRATIS, adica iti faceau o favoare ca ti-l publicau.
Vai de mine! Oare chiar exista disperati care raspund la anunturile astea? Oare cei care nu pot scrie cateva randuri inchegate,cap-coada, isi inchipuie ca bati din palme si cuvintele curg in cascade, iar in trei minutele dai la iveala 500 de cuvinte la fel de firesc cum respiri? Evident, preturile oferite indica acest lucru si ma intreb, din nou, cum arata, calitativ vorbind, articole scrise pe banii acestia. Pentru ca, stati linistiti, cei care cauta "content writeri" vor si corectitudine gramaticala, si sa nu copiezi nimicuta de nicaieri, iar daca extragi informatii de pe net, acestea sa fie imbracate in vorbe originale. Adicatelea sa gandesti totusi cand scrii. Mda, ganditul este foarte prost platit in tara asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.