Translate

miercuri, 10 iunie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Coca-Cola sarbatoreste centenarul bine-cunoscutei sticle, punand la bataie o colectie de sticlute aniversare, din aluminiu, de vreo 10 cm inaltime, colorate si haioase, sub forma de brelocuri ce imita modelele aparute de-a lungul timpului pe ambalajul celebrei bauturi. Eu am facut rost de toate, cel mai vechi model este din 1920. Bineinteles ca in poza am uitat sa o pun pe cea din anul 2000. 


12 comentarii:

  1. wow... o colectie speciala! Impresionant!...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au o promotie acum, mi se pare ca pot fi castigate cand cumperi coca si te uiti in capac.

      Ștergere
  2. Aceasta firma are un foarte bun marketing. Cred ca are unele din cele mai bune reclame!
    Dar totusi nu atat de bune ca sa o si consum :):):)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Coca Cola stie bine cum sa faca lucruri speciale si campanii foarte bune. Eu merg tot in piata, habar nu aveam de aceasta colectie interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam de aceasta colectie. Foarte interesante!

    RăspundețiȘtergere
  5. Banuiam eu ca se aniverseaza ceva din moment ce au aparut reclamele alea cu ...am sarutat-o pe Delia..etc..
    Eu imi amintesc de miercurea fara cuvinte...joia :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Unde gasesc aceste brelocuri? In Bucuresti ma intereseaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt intr-o promotie, cumperi coca si te uiti in capac, poti sa castigi toata colectia.

      Ștergere
    2. Adica sa cumpar sticle de oricat? Inclusiv sticle de 0.5? O sa incerc...

      Ștergere
    3. Nu de oricat, sunt cele din promotie, scrie pe eticheta.

      Ștergere
    4. Ei, uite tocmai am capatat una cu promotia, e rosie in intregime, imita un ambalaj mai vechi si costa mai mult.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.