Translate

miercuri, 17 iunie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Weekend-ul trecut, ceva expozitie de masini tunate in curtea Shopping City Ploiesti, un fel de manifestare si cu niste curse... Pentru baieti in orice caz...


5 comentarii:

  1. daca esti mamica de baieti, natural ca trebuie sa mergi cu ei la expozitii de masini, la curse de motociclete, la vizite de elicoptere si tancuri :)) cum altfel?! Pacat ca ai "cenzurat" baietii din fotografii - mi-ar fi placut sa le vad ochisorii fericiti, mai ales acolo lânga BMW, unde vad doar coatele lor pe capota.
    Pupici. Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu e cel din stanga masinii albe, de obicei este si cu un prieten dupa el. Nu stiu daca faceam fata mai multor baieti, si cu unul am de furca!

      Ștergere
  2. Pe mine nu prea ma pasioneaza masinile, dar am vazut recent la TV filmul cu masinuta Herbie si m-am amuzat teribil. Ma gandeam cum ar fi ca masinile sa fie cumva ...vii.
    Postare ta mi-a adus aminte!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca l-am vazut pe Herbie, am vazut Cars si Rory. Da, desenele cu masinute vorbitoare sunt amuzante, le-am urmarit cot la cot cu copilul.

      Ștergere
  3. Dragul meu nu are astfel de curiozitati, doar daca suntem in drum. :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.