Translate

sâmbătă, 27 iunie 2015

Vara asta ploua cu premii pentru bloggeri!

Daca aveti un blog si vreti sa incepeti sa castigati ceva de pe urma lui, va sugerez sa participati in campanii, in aceasta perioada se desfasoara una cu foarte multe premii atractive, Campania Vara Bloggerilor 2015. Inscrierile se pot face oricand pana pe 15 august.


Stiu ca unii nu prea sunt de acord cu postarea de advertoriale, dar eu particip la campaniile pentru bloggeri din cateva motive foarte solide:

-companiile pentru care se cer advertorialele sunt dintre cele mai serioase, iar serviciile sau produsele din magazinele online sunt de cea mai buna calitate, asadar un advertorial nu va exagera cu nimic calitatile acestora;
-am incercat eu insami unele dintre produse si chiar stiu despre ce trebuie sa scriu in articol;
-campaniile ma tin in priza, trebuie sa gandesc in permanenta ce sa mai scriu, este un exercitiu bun de imaginatie si gasesc si alte teme pentru blog, il diversific;
-unele premii sunt fantastice, chiar mi le doresc si imi stimuleaza competitivitatea.
As adauga intr-o paranteza mica, mica, faptul ca imi place teribil sa concurez pur si simplu cand vine vorba de scris ceva, orice. Si, in privinta asta, gasesc oricand un motiv de a reveni pe BlogAwards pentru a accesa campaniile care imi convin.
Campania Vara Bloggerilor 2015 este formata din teme individuale, puteti sa participati la oricare sau la toate deoarece va exista si un clasament final, cu premii pentru castigatorii alesi in functie de punctajul general. Intrati pe site si cititi regulamentul, nu este complicat. Chiar daca nu ajungeti sa scrieti peste tot, la campaniile individuale veti vedea premii pentru care merita sa faceti un mic efort.
Va urez succes!

4 comentarii:

  1. eu nu particip pentru ca nu bloggerii au de castigat ci cei care gazduiesc (vezi vizitele). si sa transformi blog-urile intr-o platforma advertoriala e sinistru. mie imi suna a 1984. ha, sunt curios daca o sa fie publicat acest comentariu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca iti public comentariul, e plin netul de pareri pro si contra, tocmai de aceea am spus de ce particip eu. Daca stii cum sa faci advertorialele, nu e asa sinistru, in fond oferi informatie, nu faci numai reclama. Ca sa nu mai zic ca e placut sa castigi ceva mai consistent.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.