Translate

miercuri, 24 iunie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Am vazut eu ca nu prea intelegeti cum fac vazele, asa ca iata si materia prima, adica servetelul.


Pet-ul de weekend...


Si mitingul aviatic de la Bucuresti...


8 comentarii:

  1. vaza este superba (te admir!), catelusul este adorabil si atmosfera mitingului este impresionanta! un mozaic extraordinar al saptamânii trecute :) multumim!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Un weekend plin de activitati ai avut!
    Frumoasa vaza ai facut. Eu inca nu am incercat sa aplic pe rotund servetelul.
    O seara placuta de Sanziene!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasă vaza! Cu celelalte sunt mult prea obişnuit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba vaza si catelul e adorbil!
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am observat ca pet-ul tau de weekend e foarte la moda, cel putin in Cluj :)) Parca-si cumpara catei la fel. Rar, mai vad si cate-un alt design de latratoare, dar albiciosii astia cretulii predomina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca Shi tzu e rasa, alteori e bichon, sunt din ce in ce mai multi dar costa! Puiul ala era la vanzare in magazin, costa cam 1000 de lei la noi, asa ca ne-am multumit sa-l mangaiem.

      Ștergere
  6. Vaza este foate faina <3. Si mitingul interesant...
    Cu drag
    Dar PET-ul... irezistibil ;))
    Dodo al meu primit extrasmotoceala :))).
    Imi amintesc ca atunci cand era Dodo mai mic si plecam cu sora mea la Bucuresti prima oprire o aveam la Cora, prima pe dreapta la petshop. :))). De dor.. evident. [si eventual poate se nimerea sa ii gasim si un cadou pentru cand ne intorceam acasa]
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai smotocit noi si altii ca ii avem "vecini" pe scara blocului, sunt tare haiosi.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.