Translate

miercuri, 3 iunie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Duminica si luni, de 1 iunie, la Shopping City Ploiesti a fost prezent robotul Titan, spre deliciul tuturor copiilor si al adultilor evident. Usurinta cu care se misca "masinaria" este de admirat. Veti recunoaste vocea lui Sean Connery.

9 comentarii:

  1. Intr-adevar se misca incredibil de usor.
    Dar pe mine ma cam sperie masinarii de acest fel. Chiar daca imi plac SF-urile!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este impresionant, are 2,40 m si oarecum figura lui Megatron din Transformers. Dar se misca cu gratie ca sa compenseze senzatia de teama.

      Ștergere
  2. Cred ca a fost senzatie mare! N-am vazut niciodata live asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain este :D!!!
    Si se misca asa gratios .. wow! 2.40 m? :D
    Inedit!
    Happy WW :D!

    RăspundețiȘtergere
  4. În curând vor vi mulți roboți. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru noi e interesant.Am sa intru si eu cand mai trec pe langa acest mall.Cred ca e atractiv.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super fain. A fost prezentat si la deschidera super-mega-mall-ului din Pantelimon, dar am fost la alt eveniment si nu l-am vazut ! Acum l-am vazut la tine ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  7. dragut, dragut! :)) Mltumim de prezentare ♥
    pupici. O saptamâna minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.