Translate

joi, 27 martie 2014

Jocurile copilariei

Baiatul prietenei mele a implinit de curand trei anisori, asa ca vreau sa ii iau niste jocuri copii 3 ani. M-am gandit sa ma axez pe jocuri care sunt dedicate copiilor de pana in 3 anisori, fiindca nu pot inca sa ii iau niste jocuri complicate, gen puzzle-uri sau cele lego. Nu toti parintii verifica varsta acceptata inscrisa pe cutiile jucariilor. Acest lucru este foarte important deoarece multe pot fi contraindicate copiilor de 3 ani.
Baietelul este inca mic, asa ca o sa ma axez mai mult pe jocurile de masini, avioane si ce le mai place baietilor. Inca de pe acum este pasionat de masini, dar si de trenuri. I-am luat de curand un trenulet cu sine care se intind in toata camera sa pe care prietena mea a amenajat-o special. Toata ziua, daca il lasa, se joaca cu trenuletul si masinutele in camera, fara sa faca vreo boacana. Imi place ca este cuminte si ascultator, asa ca parintii ii iau cele mai frumoase jucarii. I-a luat tatal sau niste jocuri cu bakugan foarte interesante. Observ ca ii plac, dar tot la masini ii sta gandul. De-abia astept sa creasca mai mare pentru a vedea ce inclinatii are. Sper sa fie spre IT, deoarece este un domeniu aflat la mare cautare. Parintii nu s-au gandit inca sa ii cumpere o tableta, dar peste 2-3 ani vor lua in calcul si aceasta optiune. Pana atunci, mai este drum lung si lucrurile se schimba. Am vazut ca alti parinti le ofera si telefoane copiilor, de la varste fragede, dar prietenii mei nu vor face aceasta greseala. O sa aiba toata viata la dispozitie pentru a folosi telefoanele. Pana atunci trebuie sa se bucure de copilarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.