Translate

vineri, 14 martie 2014

O solutie convenabila

Tu cand ai inchiriat ultima oara o masina? Eu merg destul de des prin tara cu treburi si recent am avut probleme cu masina. Fiind in criza de timp si neavand cunostinte despre mersul autobuzelor sau ale altor mijloace de transport in comun, m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa inchiriez o masina. Ca orice om, m-am gandit inainte sa nu fie prea scump daca o sa inchiriez pentru trei zile, insa nu mai aveam alta solutie. Am intrat pe net si am gasit o firma care se ocupa de inchirieri masini in capitala. Am sunat la cei de la fmnrent si am comandat masina de care aveam nevoie pentru urmatoarele trei zile. Pot sa spun doar ca am fost multumita de serviciile oferite si preturile pe care mi le-au spus cei de la fmnrent. Iti recomand si tie sa apelezi la aceasta firma deoarece poti inchiria masini de prima clasa la niste preturi accesibile.
Recomand BMW de inchiriat si inchirieri masini Opel .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.