Translate

marți, 4 martie 2014

Un gust de Oscar...



Cã tot fuse (pe olteneşte) şi se duse Oscarul, m-am gândit cã nu numai vizualul meritã sãrbãtorit în acest fel, dar şi gustul poate avea o ceremonie a lui, dedicatã premierii celor mai reuşite produse alimentare. Si fiind persoana mea cu mare aplecare spre neamul stufos al lactatelor, genul apetisant al brânzeturilor, spiţa nobilã a caşcavalului, aş fi onorat cu mare încredere ingenua primadonã Sofia Delaco, o domniţã rotunjoarã şi untoasã, ai cãrei nuri au cucerit piaţa de ceva timp. Eu o devorez cu mare poftã, cã îmi sare în ochi de pe raft şi are marele avantaj de a se potrivi în orice combinaţie. Mai ales rasã în ciorba fierbinte! Un fan înrãit, ca mine, are gusturi mai excentrice şi nu-i este ruşine sã-şi strige pasiunea în felurite moduri. Motiv pentru care mi-am imaginat în clipul de mai jos cum ar arãta un trailer pentru un film de Oscar. Cu starleta Sofia în rolul principal, bineînţeles!

Iatã synopsisul:

FADE IN
Title 1: In curând pe marile ecrane...
Title 2: Another great movie from DELACO- The following preview has been approved for appropriate public audience...and tasting
Title 3: Jurnalul unui prizonier- Based on the DELACO recipies-cu Sofia DELACO în rolul principal
SECVENTA I – alb-negru
INTERIOR FRIGIDER/ZI : raft aglomerat - roşii, pãtrunjel, ouã, borcane – atmosferã de închisoare, obscuritate. O mânã deschide uşa şi împinge pe raft o farfurie cu o bucatã de caşcaval fãrã identitate. Lumina pãtrunde doar pentru câteva secunde. Uşa se închide şi întunericul revine.
Title 4: Prizonieri într-o lume fãrã gust... Speranţa n-a fost nicicând mai îndepãrtatã!
SECVENTA II – color
 INTERIOR FRIGIDER/ZI : raft şi mai aglomerat - roşii, pãtrunjel, ouã, salatã, ridichi, ceapã verde, borcane. Camera gliseazã pe sub mãnunchiul de salatã. O mânã deschide uşa şi ia de pe raft o farfurie cu o bucatã întreagã de caşcaval cu eticheta Sofia Delaco. Atmosfera pare sã se învioreze.
Title 5: Pânã când un nou personaj este adus... Incitant, aromat, proaspãt...La fel de puternic în fiecare zi...
SECVENTA III – color
 INTERIOR FRIGIDER/ZI : prim-plan pe roşie - o broboanã se scurge pe suprafaţa ei. O adiere însufleţeşte lucrurile. Culorile sunt vii, totul se trezeşte la viaţã. Legumele se mişcã, sunt irezistibil atrase de bucata de caşcaval, se grupeazã în jurul acesteia.
Title 6: Vântul schimbãrii rãcoreşte frunţile asudate...In sfârşit un lider demn de a fi urmat, adorat...
Title 7: Cel Ales este aici, niciodatã gustul nu va mai fi prizonier!
SECVENTA IV – color
EXTERIOR/ZI : Cadrul final cu Sofia Delaco înconjuratã de legumele care par sã i se închine, eliberate din frigider.
Title 8: The End
Title 9: Regia-DELACO, Montajul-un fan înrãit, Muzica-40 Day Dream by Edward Sharpe&The  Magnetic Zeros
FADE OUT 


DIN CULISELE REALIZARII FILMULUI: Scartaielile fac parte din sonor, n-am putut scapa de ele, sper sa nu razuie timpanele prea tare! Imaginati-va ca sunt un DJ bezmetic caruia ii plac efectele sonore. Trailerul nu umbreste talentul domnisoarei Sofia de a fi apetisanta fara sa miste un deget, desi scrisul zboara cu viteza supersonica pe prima secventa, dar stiu ca voi cititi foarte repede la televizor, asa ca nu-mi fac griji prea mari ca n-ati inteles mesajul.
In incheiere, dacã preferaţi arta culinarã celei vizuale, vã dezvãlui cã pe fanbranza.ro gãsiţi un super-concurs în care se va decerna titlul de „Mister” celui mai chipeş sandwich realizat cu caşcavalul Delaco DeSenviş. Pânã pe 30 martie aveţi ocazia sã combateţi cu pozele creaţiilor voastre şi puteţi câştiga zilnic premii tentante. De altfel vã recomand sã vizitaţi site-ul neapãrat, gãsiţi acolo o puzderie de reţete (unele neaşteptate şi glumeţe chiar!), iniţiative, informaţii despre produse, totul pe un ton familiar şi jucãuş, numai bun sã deschidã apetitul. 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014. 
Clipul NU ARE caracter comercial, ci doar de divertisment.

9 comentarii:

  1. Până să văd reclama îmi imaginam frigiderul filmat din partea cu ușa. Oricum, mie îmi place cum a ieșit. Mai ales că am aflat acum că mai sunt și alte persoane care pun brânză sau cașcaval în ciorbă :) Eu nu pot să mănânc nicio ciorbă fără brânză :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare scenariul si realizarea clipului! Eu iti dau OSACRUL!

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S> MEA CULPA....OSCARUL E AL TAU! OS-CA-RUL!

    RăspundețiȘtergere
  4. Măi, să fie! Faci şi praf şi pulbere distinsul(-a) juriu! Eu, în filmul meu, necreat, joc rolul servitorului cu tava, mut şi invizibil.Eu pun tava în frigider şi la tine!
    Apropo, felicitări pentru folosirea alfabetului cuvenit limbii române!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci eu acum m-am prins. e un filmulet facut de tine !
    Felicitari :*

    Deci CEL ALES se afla la tine in frigider.. asa.. ca sa stiu si eu cand il caut unde este ..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate trebuia sa precizez in articol ca Delaco a furnizat filmarea bruta, iar noi, concurentii, a trebuit sa o prelucram pe scenariu. Cel Ales e din Matrix, m-a distrat titlul dat pentru un cascaval.

      Ștergere
  6. Faina ideea si punerea in scena. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.