Translate

vineri, 21 martie 2014

Un pantofior ca martisor

Acum un porcoi de ani, in Ploiesti exista un outlet... Acum chiar destul de multi ani! Ajungeam prin magazin destul de des si ma incanta de fiecare data. Gaseam lucruri deosebite la preturi deosebite. De mici, evident! Apoi outletul in cauza a disparut din Ploiesti definitiv. Nu stiu ce s-a intamplat, dar v-am mai povestit eu cum devine treaba cu magazinele care incearca sa opereze prin urbea noastra. Nu vreau sa speculez, am suferit intens dupa magazin, poate se gandesc sa se reintoarca ca, in rest, vad ca s-au deschis destule magazine de acest gen prin Bucuresti. Intre timp s-au deschis si alte outlet-uri in oras, dar la acelasi nivel de calitate.
S-au iaugurat cateva mall-uri pe la noi, ce-ar mai fi mers un miniPRIX ! Ar fi fost ca o oaza de preturi scazute intre atatea nume cu ifose. Noroc ca, in ultimii ani, am descoperit magazinul online.

De ce mi-am adus aminte de acest brand? Pai, vine primavara si eu primavara nu dorm...Alerg dupa pantofi. Trebuie sa stiti ca, la mine, primavara vine odata cu martisorul, echinoctiul, astenia si penuria de incaltari, "confuzandu-ma" si mai tare decat sunt din fire.  Perioada de criza dureaza de obicei cam doua saptamani, pana reusesc sa-mi cumpar pantofi. De ce dureaza doua saptamani? Pentru ca eu sunt carcotasa si refuz cam tot ce-mi pica sub nas. In prima faza ma entuziasmez, probez si...renunt din varii motive. Pantofii sunt prea largi, prea patratosi, prea ascutiti, prea fancy, prea colorati, prea josi, prea...Daca imi vin perfect sunt de obicei prea scumpi. Bariera financiara trage greu in hotararea finala. Pantoful perfect este de regula un pantof de piele. Pantoful de piele este invariabil scump. Observati cercul vicios?
Ei bine, nu si la miniPRIX. De-aia iubesc eu acest concept. Poate nu vinde ultimul model de pe catwalk, dar gasesti in mod sigur ceva care sa-ti placa, la un pret uluitor de accesibil. Acesta este secretul succesului pentru brandul care isi satisface clientii de 14 ani.
Asadar, in loc sa alerg, la ora aceasta stau in fata site-ului, cu oferta de pantofi din piele naturala afisata pe ecranul calculatorului. 156 de modele pe care le vizualizez fara multe istericale. Multi la 89 de lei ceea ce reprezinta o adevarata performanta ! Iata preferatii mei:

Pantofi cu toc de 6 cm si deschisi in laterala, un model putin mai elegant, pentru o tinuta office, la costum taior-fusta sau taior-pantalon.


 Pantofi cu bareta peste glezna si cusaturi interesante in partea din fata, toc ortopedic de 7 cm, potriviti pentru o fusta dreapta deasupra genunchiului.


 Pantofi cu toc din piele frumos decorata cu impletitura pe margine, intr-o culoare solara, merg combinati cu o tinuta mai vaporoasa formata din fusta clos si o camasa inflorata, cu o esarfa de matase la gat.

 Pantofi cu talpa comoda pentru o plimbare in parc si o pereche de pantaloni casual, pentru drumuri lungi si cumparaturi pe indelete.


Trebuie spus ca incaltamintea de pe site este de calitate foarte buna, pantofii sunt realizati din piele naturala atat la interior, cat si la exterior.





Un comentariu:

  1. Nu stiam de acest tip de pantofi.La fel sunt de pretentioasa,mai ales de cand am imbatranit nu mai port cu toc si oferta e mai limitata.O sa ma uit poate gasesc ceva pe gustul meu.Problema e cu marimea.Nu prea se potrivesc,indiferent de masuratori.Multumesc pentru oferta!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.