Translate

duminică, 9 martie 2014

Revizie completa

Recent, dupa lungi ani de economisire, am reusit sa imi cumpar masina pe care mi-o doream. A fost un cadou pe care mi l-am facut la 18 ani. Nu mi-am dorit nimic altceva. Posibilitatile materiale nu mi-au permis sa imi achizitionez un automobil nou si de aceea am mers intr-un parc second hand, unde am ales- o dintre sute de masini. E alba si se numeste Volkswagen New Beetle cu 150 CP doar in mana mea J . 
Pentru a ma sti in siguranta intre usile acesteia am preferat sa merg la un service auto pentru o revizie amanuntita. Pe internet am gasit un SRL cu preturi accesibile mie, i-am contactat telefonic, stabilind o programare, ulterior am mers la adresa lor oficiala disponibuila si pe site. 
Mi-au verificat absolut tot cu ajutorul testerului, am cerut si o verificare a kilometrilor, imi era necesar sa stiu daca acestia erau reali, inca nu semnasem contractul de vanzare-cumparare. Acum merg linistita pe drumurile orasului si cu siguranta voi reveni si la urmatoare revizie tot la acest service.
Recomand adresa Timas.ro si Timas.ro .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.